Menu
0
Voor 16:00 uur besteld? Morgen in huis!
Gratis verzending boven de €30 NL&BE
14 dagen retourrecht
Achteraf betalen

Klantenservice

SHOWROOM IN ROTTERDAM

Maandag: 10:00 - 17:00
Dinsdag: 10:00 - 17:00
Woensdag: 10:00 - 17:00
Donderdag: 10:00 - 17:00
Vrijdag: 10:00 - 17:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Bezoekadres:
Greenbuddy.nl
Andries Copierhof 4
3059LM Rotterdam

VERZENDING & RETOURNEREN

De verzending van een bestelling boven de €30 is volledig kosteloos. Voor bestellingen van minder dan €30 worden er €6,50 verzendkosten in rekening gebracht. Aangezien onze plantenbakken en bloempotten direct uit voorraad worden geleverd, kunnen wij een snelle levering garanderen. Als je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, bieden wij je bestelling dezelfde dag aan PostNL aan. Het is ook mogelijk om producten op te halen in onze showroom in Rotterdam.

Na ontvangst van de bestelling heb je 14 dagen de tijd om te beslissen of je tevreden bent met de artikelen. Wil je een artikel ruilen voor een ander artikel of besluit je het artikel te retourneren, laat het ons dan binnen 14 dagen weten. Indien de bestelling in goede conditie wordt geretourneerd en ontvangen door plantenbakkenkopen.nl, garandeert plantenbakkenkopen.nl de terugbetaling van de geretourneerde artikelen. De verzendkosten voor het retourneren van de artikelen zijn voor eigen rekening.

KLACHTEN

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." 

Telefoon: +31(0)10 26 13 714
Greenbuddy.nl

Andries Copierhof 4

3059LM

Rotterdam

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Algemene informatie
Kan ik plantenbakkenkopen.nl bezoeken?

Je bent van harte welkom in onze showroom!

Openingstijden showroom: 

Maandag: 10:00 - 17:00
Dinsdag: 10:00 - 17:00
Woensdag: 10:00 - 17:00 
Donderdag: 10:00 - 17:00
Vrijdag: 10:00 - 17:00 
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Bezoekadres:
Plantenbakkenkopen.nl
Andries Copierhof 4
3059 LM Rotterdam

Wat zijn de openingstijden van plantenbakkenkopen.nl?

Openingstijden klantenservice & showroom: 

Maandag: 09:00 - 17:00
Dinsdag: 09:00 - 17:00
Woensdag: 09:00 - 17:00
Donderdag: 9:00 - 17:00
Vrijdag: 9:00 - 17:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten 

Is plantenbakkenkopen.nl aangesloten bij een webwinkel keurmerk?

Plantenbakkenkopen.nl is aangesloten bij Webwinkelkeur. 

 

 
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Gevonden wat je zocht? Voeg het product dan met één klik op de knop toe aan je winkelwagen. In de winkelwagen kun je de gekozen producten bekijken, aantallen aanpassen of producten verwijderen. Heb je een kortingscode van Plantenbakkenkopen.nl? Deze kun je in de winkelwagen toevoegen. 

Vul vervolgens je gegevens in zodat wij weten voor wie de bestelling is. Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Kies een verzendmethode. Het is mogelijk om je bestelling af te halen in de showroom. 

Tot slot kies je een betaalmethode en je bestelling komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Het aanmaken van een account is niet nodig om te kunnen bestellen. Ons advies is om wel een account te maken, zo kun je al je bestellingen gemakkelijk terugvinden. 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat de bestelling niet succesvol is afgerond doordat er iets mis is gegaan tijdens het betaalproces. Wanneer je geen bestelbevestiging hebt ontvangen en er geen geld is afgeschreven adviseren wij je om nog een keer de bestelling te plaatsen. Het kan ook gebeuren dat de bestelbevestiging in een verkeerd postvak terecht komt. Controleer daarom altijd ook eerst je ongewenste mail. Het kan zijn dat de bestelbevestiging hier terecht is gekomen. 

Mocht je de bevestigingsmail niet kunnen vinden, neem dan contact met onze klantenservice op. 

Betalen
Welke metaalmethoden zijn er beschikbaar?
Je kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden: IDeal, Paypal, Bank overschrijving, Visa, Maestro, MasterCard, Bancontact/Mister Cash, Afterpay en Klarna. Alle online betalingen worden op een volledig beveiligde manier afgehandeld door een externe partner, Lightspeed Payments.

Vooruitbetaling per bank
Bij plantenbakkenkopen.nl is het ook mogelijk om vooruit te betalen per bank. Bij betaling graag het ordernummer van de bestelling en uw naam vermelden. Na ontvangst van je betaling zal de bestelling direct verstuurd worden.

Bankgegevens
T.n.v.: Easyplants Kunstplanten 
IBAN: NL19 RABO 0143 8987 28
BIC: RABONL2U
Bank: Rabobank Rotterdam

 

Waarom kan ik niet met AfterPay betalen?

Een betaling door middel van AfterPay kan door verschillende oorzaken worden geweigerd.

Wegens privacy hebben wij hier helaas geen inzicht op. AfterPay kan je precies uitleggen waarom je betaling wordt geweigerd, wij raden je daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van AfterPay.

Hoe werkt een terugbetaling?

De manier waarop jij jouw terugbetaling ontvangt is afhankelijk van de betaalmethode die jij gekozen hebt.

Zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste AfterPay factuur. Je ontvangt een terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode.

Bezorging
Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen tot €30 rekenen wij €6,50 verzendkosten.

Bij bestellingen boven de €30 is verzending gratis. 

Wie levert mijn bestelling?

Onze bestellingen worden verzonden via PostNL.  

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket is verzonden ontvang je een e-mail van ons met daarin een Track & Trace. Hier kan je de status van de zending inzien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructie geven over jouw levering.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wanneer je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, bieden wij je bestelling dezelfde dag aan PostNL aan. Kortom voor 16:00 uur besteld = morgen in huis. Via de track & trace kun je in de gaten houden wanneer je je bestelling precies ontvangt.

Ben je niet thuis op het moment van de levering?

Wanneer je niet thuis bent op het moment van de levering, bezorgt PostNL het pakket bij de buren of een PostNL-punt bij jouw in de buurt. 

Ik mis een item of heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan tijdens het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen we je om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen je bericht zo snel mogelijk in behandeling en samen met jou een geschikte oplossing bedenken! 

 
Retourneren
Hoe kan ik één of meerdere producten retourneren?

Ben je niet helemaal tevreden over één of meerdere producten? Dan is het mogelijk om deze te retourneren. De geretourneerde producten dienen wel in goede staat en onbeschadigd bij ons aan te komen. 

Stuur je bestelling binnen 14 dagen terug. We storten het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk aan je terug. De producten dienen goed te worden ingepakt en teruggestuurd in de originele verpakking. Zo is de kans op schade het kleinst tijdens de retourzending. 

Let op! Wanneer een product niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd product voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan tot terugbetaling.

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Stuur je bestelling binnen 14 dagen terug. We storten het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk aan je terug. De producten dienen goed te worden ingepakt en teruggestuurd in de originele verpakking. 

Zijn er kosten verbonden aan producten te retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn voor je eigen rekening.

Hoelang duurt een retourverwerking en terugbetaling?

Zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste AfterPay factuur.

Is het mogelijk om producten te ruilen?

Een product ruilen is enkel mogelijk door het product dat je graag wilt, online te bestellen en de reeds bestelde producten retour te sturen. Het verschuldigde bedrag van de geretourneerde producten storten wij zo snel mogelijk terug. 

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Dit is heel vervelend en natuurlijk niet de bedoeling! Neem direct contact op met onze klantenservice zodat we naar een goede oplossing kunnen zoeken.

Wanneer wordt mijn AfterPay factuur aangepast?

Wanneer je het pakket retour verstuurd hebt, duurt het maximaal 15 werkdagen voordat we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Zodra je retour bij ons is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin verdere informatie over je terugbetaling/ruiling.

Mocht je na 15 werkdagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice.

Kunnen items uit de outlet geretourneerd worden?

Wanneer de outlet artikelen voldoen aan onze retourvoorwaarden kan je deze retourneren. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag.

Ophalen in showroom
Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen in de showroom en hoelang duurt dit?

Het is mogelijk om je bestelling op te halen in de showroom. Wanneer je in de winkelwagen bij verzendmethode aanklikt dat je je bestelling wens op te halen zorgen wij ervoor dat je bestelling dezelfde dag klaar staat om opgehaald te worden. Houd hierbij rekening met de openingstijden van onze showroom. 

De openingstijden van de showroom zijn: 
Maandag: 09:00 - 17:00
Dinsdag: 09:00 tot 17:00
Woensdag: 09:00 tot 17:00
Donderdag: 09:00 tot 17:00
Vrijdag: 09:00 tot 17:00 
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Betaal ik verzendkosten als ik mijn bestelling kom ophalen?

Als je je bestelling komt ophalen worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. 

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €30,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.